Dags att bli mer regelbunden

När det gäller min privata blogg, har jag nyligen bestämt mig för att börja publicera ett inlägg i veckan under januari och februari, eftersom jag inte har haft tid och ork att publicera varje dag som jag har gjort tidigare. Därför har det under en tid kommit inlägg lite då och då. Men för att vara schysst mot de som läser bloggen, har jag nu bestämt en viss veckodag då jag ska börja publicera inläggen - då vet läsarna vad de kan förvänta sig och jag minskar stressen över att jag måste se till att publicera inlägg hela tiden.


Det fick mig att börja fundera på om jag ska göra samma sak med den här bloggen och med instagram. Att bli mer regelbunden måste ju definitivt gagna både mig och dig som läsare i längden. 

Min plan är därför att jag tills vidare kommer försöka publicera ett instagraminlägg varje lördag och ett blogginlägg varje söndag. Vad tror du om det? 

Åtminstone kan jag göra så under en testperiod och sedan utvärdera det. Sedan förra året har jag ju försökt satsa på mitt skrivande på allvar och nu är det som sagt dags att försöka ta det hela ytterligare ett steg. 

Jag håller tummarna för att det ska gå vägen. 
Regelbundenhet