Releasen av "Nyanser av passion"

Förutom min medverkan i Ariton Förlags kommande novellantologi som släpps kring första advent, medverkar jag ju även i Ordberoende Förlags novellantologi #älskanoveller - Nyanser av passion:
 
 
Releasen av Nyanser av passion kommer att ske den 27 november, kl. 17.30 - 19.30 på Restaurang Engelen (Kornhamnstorg 59 B) i Gamla stan i Stockholm.
 
Tyvärr kommer jag inte kunna vara med på den, men hoppas att alla som är där får en trevlig kväll.
#älskanoveller - #älskanoveller - nyanser av passion - Ordberoende förlag - nyanser av passion - release
Katarina Persson

Vad roligt, grattis! De verkar ha blivit ett stående inslag deras antologier, har du varit med i flera av dem? Det måste ju vara roligt att sitta och signera flera stycken på samma gång, roligt för köparna med kan jag tänka mig :)

Svar: Tack. Ja, jag har medverkat i två av Ariton Förlags fika-antologier (plus den som kommer till första advent = 3 st totalt) och två av Ordberoende förlags #älskanoveller-antologier (plus den här som släpps i november = 3 st totalt). Vilka antologierna är kan du läsa på min hemsida, under fliken "Utgivna noveller" (https://www.jessicaberggrenturban.se/utgivna-noveller/).
Hittills har jag bara signerat en bok i taget, men jag hoppas såklart på att kunna få möjlighet att sitta och signera flera samtidigt. :-) Precis som du tror jag att det hade varit roligt både för mig och köparna.
Jessica Berggren Turban