I morgondagens Hallands Nyheter

Om du har tillgång till Hallands Nyheter imorgon, kan du hålla utkik bland kultursidorna. Jag blev nämligen uppringd av en journalist igår från Hallands Nyheter, som ville ställa frågor till mig med anledning av min medverkan i Över en höstfika. Resultatet kommer som sagt i morgondagens tidning.
 
 
Jag fick veta två saker när jag blev uppringd. Dels att en av de andra medverkande är från Varberg (vilket han dock inte har skrivit i sin presentation såvitt jag kan se), dels att förlaget har snurrat till det angående min egen fikarelease. Jag hade skrivit till förlaget och talat om att jag ska ha det hemma hos mig för nära och kära och att jag då kommer bjuda på hembakat fika. Tydligen har förlaget i sitt pressmeddelande skrivit att jag ska ha fika på ett kafé som heter "Hembakat"?! Ha! Undrar hur de kunde snurra till det så mycket? Jag läste igenom mailet en gång till och det går bara inte att misstolka det så ... Aja, tur att jag kunde reda ut det för tjejen på Hallands Nyheter. ;-)
Hallands Nyheter - Över en höstfika