"Över en höstfika" finns nu att köpa!

Nu har novellantologin Över en höstfika haft release i Stockholm! Jag kommer berätta om det i ett annat inlägg senare. Det var spännande att få se sin egen novell (Det är ditt val) i en tryckt bok!
 
 
Jag har några exemplar av Över en höstfika hemma hos mig, som ligger och väntar på att få nya hem. Om du är intresserad av att köpa novellantologin av mig, ska göra enligt nedan.
 
  • Priset är 168 kr (inkl. frakt).

  • Du kontaktar mig enklast genom antingen kontaktformuläret på min hemsida eller genom att maila till [email protected].

  • Du anger hur många exemplar du vill köpa, om du vill ha detta/dessa signerade av mig samt till vilken adress du vill att jag skickar boken/böckerna.

  • Om du väljer att kontakta mig genom formuläret på min kontaktsida, är det viktigt att du anger en mailadress som jag kan nå dig på. Jag kommer nämligen att skicka ett mail till dig med betalningsinformation. Så snart betalningen har kommit mig tillhanda, kommer jag att skicka boken/böckerna till dig.
 
Du kan också köpa novellantologin hos Adlibris eller Bokus.
Ariton förlag - Över en höstfika
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Så roligt :)