"Alla dessa känslor" finns nu för allmän beskådan

Idag kan man säga att premiären för min novellsamling Alla dessa känslor äger rum, för nu finns nämligen den första novellen, Du kommer inte undan, att läsa på Kapitel1. Den finns tillgänglig en vecka, det vill säga till nästa torsdag. 
 
Tanken är att jag varje torsdagskväll ska byta ut novellerna, tills alla noveller i Alla dessa känslor har fått möjlighet att bli lästa och kommenterade. För det är det som är syftet. Min förhoppning är att få konstruktiv kritik, så att jag själv kan växa och utvecklas i mitt skrivande.
 
Klicka på bilden för att komma till novellsamlingen.
 
 
Den här upplevelsen är skrämmande. Vetskapen om att andra kanske läser det jag skriver. Att jag tycker att det är skrämmande är för att mina manus är personliga skapelser. Delar av mig.
 
Vad jag vill att man ska ha i åtanke, är att några noveller i samlingen har flera år på nacken. Någon novell föddes så tidigt som 2005 eller 2006. Jag har försökt justera dem, men tyvärr stirrar man sig blind på det man själv skriver. Jag gör det i alla fall. Därför uppskattar jag alla synpunkter. :-)
 
Vad jag sedan tar mig till när samlingen är färdigredigerad får jag se. Kanske vågar jag skicka in manuset till några förlag ...