De sista exemplaren av "Över en höstfika"!

För ett litet tag sedan hittade jag fem exemplar av novellantologin "Över en höstfika" - den allra första novellantologi som jag medverkade i. Såvitt jag kan se är dessa fem exemplar de allra sista som jag har kvar.
 
 
Därför har jag bestämt mig för att sälja dessa för 100 kr/st (fraktkostnaden står jag för).
 
Är du intresserad? Skriv en kommentar till det här inlägget eller skicka ett mejl till
 
 
Jag signerar antologin om du vill. Skriv i din kommentar eller ditt mejl om du vill ha den signerad.
Madelein

Vad är det för antologi? Vad handlar den om?

Svar: "ÖVer en höstfika" är en novellantologi där 28 olika författare medverkar (däribland jag själv). Alla noveller utspelar sig i fika-/kafémiljö. Så här har förlaget beskrivit antologin:
"Över en fika kan mycket hända. Vi umgås, jobbar, pluggar, planerar event, filosoferar och löser världsproblem.

I Ariton Förlags femte novellantologi har vi samlat 28 vardagsbetraktelser där vanliga människor gestaltas med sina funderingar och handlingar kring livets utmaningar och glädjeämnen."
Jessica Berggren Turban