Sagt om "Över ytan"

På min vän Hanans Instagramkonto kan man hitta hennes inlägg efter att hon hade läst antologin "Över ytan", som är en antologi med tio personliga berättelser om psykisk ohälsa och om att vara anhörig. Jag medverkar som bekant med mitt kapitel "Att hitta tillbaka till glädjen", där jag bland annat berättar om min förlossningsdepression.
 
Så här skrev Hanan:
 
SYNTOLKNING:
Jag har sån tur som har
en så fantastisk vän som @jessica.b.t.forfattare 🙂
Inte nog med att hon kan skriva, utan
hon vågar skriva också. Den här
gången skriver hon om att falla och
att sedan ta sig hela vägen över ytan på nytt.

Över ytan utgiven av @aritonforlag 
gav mig en riktigt intressant läsning.
Genom kontakt med Jessica kan en
beställa ett eget ex 🙂

Hennes fina ord värmde väldigt mycket och gjorde mig glad. Jag tycker inte själv att kapitlet blev så bra som jag hade tänkt mig, så det glädjer mig att andra uppskattar det jag har skrivit.
 
Du har möjlighet att köpa antologin signerad av mig för 190 kr (inkl frakt) alt 165 kr (exkl frakt - överlämnings sker enligt överenskommelse). Skriv en kommentar till det här inlägget om du är intresserad.