Skrivstreak Maj 2021

Under den senaste tiden har mitt skrivande fått läggas åt sidan av olika anledningar. Och nu när maj månad har närmat sig, har jag funderat på det här med skrivstreaken som  Wrinspo (Catherine) håller i. Till en början var jag inte helt hundra på om jag skulle delta. Visst, minst en mening om dagen är inte särskilt betungande, men med tanke på allt runtomkring just nu har jag varit rädd för att detta lilla "krav" ska bli just betungande.
 
Men vet du? Jag har faktiskt bestämt mig för att delta i årets skrivstreak. Jag tror att det kan vara det jag behöver för att komma igång med redigeringen igen. Jag har ju flera delar som ska skrivas och fogas in i manuset. Då är det ganska passande att fokusera på dessa delar under maj. 
 
 
Om du är nyfiken på vad skrivstreaken innebär, eller om du också vill delta men inte vet hur - besök Wrinspos hemsida som jag länkade till ovan. Där förklarar Catherine allt.
 
Då kör vi!