Sagt om "Hederlig research"

Trots att jag har svårt att ta till mig beröm (det är något som jag behöver jobba på), blir jag alltid lika glad varje gång någon säger något positivt om det jag skriver.
 
Nu senast fick jag det här omdömet från min vän Hanan, efter att hon hade läst novellen "Hederlig research" - som finns i novellantologin "Nyanser av passion".
 
Syntolkning;
Har läst din novell i Nyanser av passion. Jag satt och
skrattade av skadeglädje när jag läste slutet. Jag
började nästan - bara nästan - tycka synd om henne.
Sedan tänker hon att hon skulle kunna gå hela vägen,
så de fick vad de förtjänade båda två. Väldigt bra hur
du bygger upp spänningen och förväntningarna och
sedan kommer med bombnedslaget. Tyckte verkligen
om den novellen.
 
Tack snälla Hanan för de fina orden. <3
hanan sabah ryberg - hederlig research - nyanser av passion