Fint omdöme

Idag är det release av #älskanoveller - nyanser av passion, men det har ännu inte varit release av Över en fika kan allting hända. Mina två noveller har dock redan hunnit få ett fint omdöme från underbare Niclas Christoffer. Det beror i och för sig på att jag skickade antologierna till honom så snart jag fått dem.
 
Istället för att lägga upp skärmdumpar, väljer jag att återge hans omdöme i skrift. Jag har alltså skalat av emojis och lite annat småprat.
 
"Tack fina underbara du. Redan läst dina noveller lika bra som alltid. Den röda tråden måste bli nästan otrogen .... Jag behöver väl inte bli orolig?
 
Älskade novellen i Nyanser av passion... Tvisten som nästan ett skämt var underbart!
 
Som vanligt så blir man besviken på att det går så snabbt att läsa dem... Ser verkligen framemot att läsa en roman av dig en dag."
 
 
Jag kan knappt beskriva hur mycket det värmde att få läsa det - framförallt då jag verkligen kämpar mot tvivlet på mig själv och min förmåga att skriva. Och visst, även nu finns det en liten röst inom mig som säger att han säger så bara för att vara snäll och för att vi är bekanta. Dock jobbar jag på att tysta ned den rösten.
 
Tack Niclas <3
Ariton förlag - Ordberoende förlag - hederlig research - mer komplicerat än så - niclas christoffer - nyanser av passion - över en fika kan allting hända