Ett passionerat utkast!

Nu har jag äntligen fått ihop ett utkast till Ordberoende förlags uttagning till novellantologin om passion. Jag har fått passa på att skriva det för hand när tösen har vilat. Med några justeringar tror jag faktiskt att den här novellen kan bli bra.

Nu ska jag alltså få tid att skriva rent den  i datorn, lägga till några detaljer samt kontrollera så att jag håller mig inom tecken-gränsen. Sedan är det bara att skriva ut och skicka in till förlaget. Och hålla tummarna för att förlaget tycker om den.

Förra antologin som jag medverkade i.


Jag vågar inte skriva vad den handlar om ännu, men så snart jag vet ifall den kommer med eller inte i antologin, får du veta vad den handlar om. Jag kanske till och med lägger upp den på min hemsida om jag får tid. 

novelltävling - nyanser av passion