Presentation? Check!

Senast den 19 april ville förlaget ha in porträttbild och presentationstext som ska vara med i Över en höstfika. Bilden fixade jag i ordning under påsken, men presentationen var lite knivigare. Vad är viktigt och intressant att veta om mig? Vad är ointressant? Dagen innan deadline hade jag i alla fall fått ihop en text och mailade in den tillsammans med bilden och den korrekturlästa/-rättade novellen. Jag ska erkänna att jag satt en stund med muspekaren på "skicka" innan jag slutligen klickade iväg mailet.
 
Det ska bli intressant att se hur den tryckta boken kommer se ut, fast om jag känner mig själv rätt kommer jag antagligen inte våga se efter. Ja, jag kan vara ganska feg av mig.
 
Nu återstår alltså att meddela förlaget hur många exemplar jag vill köpa samt förlagets releasefest och mitt eget fikaevent. Jag har inte hunnit fundera särskilt mycket över det, men det lutar nog åt att bli en privat tillställning för de närmaste. Känns som att det blir enklast så.
Ariton förlag - Över en höstfika
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Hoppas det ser bra ut! :)

Svar: Tack, det hoppas jag med. :-) Ska bli spännande att se resultatet!
Jessica Berggren Turban