Blir inte den tryckta versionen för min del ...

Nu i veckan fick jag svar från Ariton Förlag angående mitt bidrag till deras novellsamling Över en fika:
 
"Över 150 bidrag har vi fått till novellsamlingen ”Över en fika”. Det har varit en svår process att välja 30 berättelser bland alla dessa välskrivna, spännande och engagerande bidrag. Tyvärr är inte din berättelse en av de utvalda.

Jag har dock bestämt mig för att göra en e-bok med alla bidrag som inte kommer med i den tryckta antologin. Jag återkommer med praktiska detaljer kring detta inom några veckor.

Solsken,
Petra Ariton"
 
Jag satt och stirrade på det mailet en bra stund innan jag hajade. Min novell Det är ditt val kommer att vara med i en novellsamling i e-boksformat! För mig är detta stort. :-) Så snart jag själv har fått mer info kommer jag att berätta för dig. Med andra ord: håll ögonen öppna!
Ariton förlag