Testläsare efterlyses!

Jag är inte helt klar med novellsamlingen Alla dessa känslor, men jag tror att jag har det antal noveller som jag vill ha med. Det som nu återstår är att redigera novellerna och eventuellt byta plats på dem.
 
När det är gjort kommer jag gärna vilja ha synpunkter på det jag har skrivit och det är här du kommer in i bilden. Du har nämligen möjlighet att få vara testläsare. Om du är intresserad av att vara testläsare kan du antingen skriva det i en kommentar till det här inlägget eller skicka ett mejl till mig:
 
 
 
Jag kommer också att lägga upp novellerna en efter en på Kapitel1.se. Min tanke är att novellerna ska finnas tillgängliga där en vecka i taget och så snart en ny novell läggs upp kommer den föregående att raderas. Man har alltså bara en begränsad period på sig att läsa novellerna på Kapitel1.se.
 
Jag vill ha svar om du vill vara testläsare senast den 14 juli 2013.
 
Det känns lite läskigt att säcken börjar dra ihop sig ...