Novellerna goes podd!

Har för en liten stund sedan (äntligen!) blivit klar med inläsningen av novellen I hate myself for loving you. Det tog mig femtioelva gånger (minst!) innan jag fick ihop det. Var det inte jag som sade fel, var det veterinären som ringde. Man kan bli galen för mindre. Den är hur som helst inte perfekt. Det låter som om jag har stoppat ned huvudet i en burk och emellanåt verkar jag ha kommit för nära mikrofonen trots att jag såg till att ha den en bit ifrån mig. Dessutom hör man musklick vid något tillfälle. Som sagt, inte perfekt. Men det får duga tills vidare.
 
Istället för att göra en video genom Videofyme, har jag laddat upp ljudfilen som en podd på Soundcloud. Du kan hitta inspelningen på min hemsida under Noveller  (under själva novellen). Jag har även bäddat in den i det här inlägget om du inte orkar klicka dig ända till hemsidan.
 
Några synpunkter?
 
Uppdatering. Poddfilen är numer raderad. Ny inläsning kommer göras inom kort.