Nya noveller att läsa

Just nu finns det två nya noveller att läsa på hemsidan. Eller, i alla fall en ny novell och en fabel. :-) Dock är varken novellen eller fabeln särskilt nyskriven (novellen skrevs 2007 och är den äldsta av de båda). Jag har dessutom tidsinställt två kortare "sagor", som även de kommer att publiceras på hemsidan inom kort. Dessa två sagor har jag baserat på onlinespelet Setrak som jag spelade tidigare och "sagorna" har tidigare publicerats på min vardagsblogg. Jag funderar på att eventuellt göra något längre projekt av dem, men det får vänta tills mina andra skrivprojekt är klara. Just nu är jag bara glad över att ha uppdaterat hemsidan lite genom att kunna erbjuda "nya" texter att läsa.
 
På tal om att uppdatera hemsidan. Jag kommer inom kort försöka snygga till novell-sidan lite genom att byta ut länkarna till varje novell, mot "omslag" med länkar till respektive novell. Vad tror du om en sådan förändring?