Inga fler idéer, okej?

Ibland blir jag lite trött på mig själv och önskar att det fanns en paus- eller avstängningsknapp för hjärnan. 😵 Det finns ändå en gräns för hur många skrividéer som man kan ha. 🤔 Dock verkar inte min hjärna fatta det, utan matar mig ständigt med olika idéer till nya skrivprojekt. Hur ska jag hinna skriva allt som rör sig i huvudet?! 😱
 
 
 
Och under de två senaste veckorna har jag inte haft möjlighet att ägna mig åt redigerandet, eftersom jag dels har haft ett annat skrivåtagande som jag har behövt få klart, dels för att det har varit alldeles för mycket runtomkring som fått mitt mående att svaja. Fast nu känns det bättre och efter påsk kommer jag förhoppningsvis kunna bita tänderna i manuset igen och redigera så fingrarna glöder.
 
Jag önskar dig en riktigt glad påsk. 💖