Det nya avtalet undertecknat!

Nu är det nya avtalet mellan mig och Ariton förlag undertecknat.
 
 
Ska bli intressant att se hur den nya antologin kommer att se ut och vilka noveller som finns med, utöver min egen Mer komplicerat än så.
 
Kunde inte låta bli att skratta åt att förlaget råkat missa att ändra personnumret. Jag blev ganska mycket äldre på kort tid - dagen innan jag ens fyllt år. Hur många lyckas med det? *ler* Men jag har full förståelse för att det blev en miss från förlagets sida. De har haft mycket på sista tiden och alla är vi människor. Jag mailade förlagschefen Petra och frågade om det var okej för dem att jag strök och skrev dit mitt verkliga personnummer, för jag kände att det var onödigt att de skulle behöva skicka om ett helt nytt avtal bara för det (och i den första fikaantologin som jag var med i hade de samtyckt till vissa justeringar för hand från min sida). Det var helt okej för Petra.
 
Nu är det dags att planera för min fikarelease. Har en idé om hur jag ska göra den här gången, men behöver bara kolla upp några saker först. Jag återkommer!
Ariton förlag - mer komplicerat än så - över en fika kan allting hända