Ordberoende Förlags nya novelltävling

Så fort jag läste om Ordberoende Förlags nya novelltävling, började kugghjulen i huvudet att gå runt. Antologin ska heta Under misteln och kommer innehålla noveller på temat "julen". Här kan du läsa mer om tävlingen. Man har till den 10 januari på sig.
 
 
Med tanke på att jag troligtvis inte kommer hinna lyckas med att skriva klart novellen till Novellix tävling, känns det fel att redan nu fundera på en ny novell. Fast tyvärr är det så jag funkar - det är det stora "felet" med mig. Jag får inspiration av det mesta och har nästan alltid tankarna på vad som kommer härnäst, istället för att stanna kvar i nuet.
 
Jag får se om jag lyckas få ihop lite skrivtid. Det hade varit roligt att delta i den här tävlingen!
Ordberoende förlag - Under misteln - novelltävling