Med i 24Falkenberg.se

Igår när jag skulle hem från jobbet, fick jag ett oväntat samtal. Precis när jag hade stängt kontorsdörren och skulle låsa, ringde ett nummer som jag inte kände igen. Tjejen som ringde presenterade sig som Agnes och att hon ringde från 24Falkenberg.se och ville intervjua mig i anledning av det pressmeddelande från Ariton Förlag, rörande fikareleaseturnén i anledning av Över en fika kan allting hända. Nervös och småstressad svarade jag på hennes frågor, som resulterade i den här artikeln:
 
 
Nu när jag själv har läst intervjun, kände jag lite småångest när jag insåg att jag dels hört lite fel, dels missuppfattat en fråga som hon ställde. Det är därför som jag ger ett lite småkonstigt svar på en fråga. Nåväl, jag bjuder på det! Vad jag däremot inte var beredd på var att hon faktiskt tog med det mesta av mitt pladder. Haha! Jag trodde att hon skulle skala av lite... Aja, ni får ta mig för den jag är!
 
Det känns fortfarande lite läskigt, men även småroligt när jag blir intervjuad så här. Nu har det förvisso inte hänt så värst många gånger, men ändå. Vem vet, det blir kanske mer av den varan i framtiden.
 
Tack snälla Agnes för ett mycket trevligt telefonsamtal!
24Falkenberg.se - intervjuad