Kan jag sprida glädje?

Ariton förlag har en ny "skrivtävling" igång - den här gången på temat "glädje". Skillnaden den här gången är att ens bidrag inte måste vara en novell. Det kan vara en bild eller en personlig berättelse. Sista dagen att skicka in sitt bidrag är den 24 juni 2018.

Jag har inte bestämt mig än huruvida jag ska försöka mig på att skriva ett bidrag eller inte. I så fall kommer det bli en novell och i "värsta fall" har jag redan en färdig novell på det temat - dock är den tänkt att vara med i min egen novellsamling (som aldrig tycks bli klar).
 
 
 
Helst vill jag skriva något nytt, eftersom jag tycker att det är stimulerande och avkopplande att skriva. Fast det beror ju på om jag får tid och tillräckligt med inspiration. Dessutom är jag ju en sådan person som oftast skriver "mörkt" - jag är som bekant "allergisk" mot lyckliga slut.

Vi får se hur det blir.
Ariton förlag - glädjeboken - skrivtävling