Skrivutmaning

Det känns som om tiden bara flyger iväg och att jag knappt hinner med något. Började jobba i mars igen, så nu är det fullt upp hela dagarna med jobb och  på kvällen försöker jag ägna min tid åt min lilla dotter. Fast jag ska nog snart få ordning på det här livspusslet!
 
Jag såg förresten att det finns en skrivutmaning på Facebook som jag hade velat testa:
 
 
 
Dock hinner jag inte göra det varje dag i april, så jag tänkte att jag skulle göra det på mina egna villkor och skriva när jag får tid helt enkelt. Sedan lägger jag upp det här på bloggen. Tror att det kan vara bra för mig att få åtminstone lite tid till skrivandet. Att jag sedan behöver slutföra mina skrivprojekt som jag har hållit på med i rätt många år, är en annan sak...
 
Deltar du i den här skrivutmaningen? Hur har det i så fall gått för dig?
skrivutmaning