Nådde jag mina mål för 2016?

Ja, då var 2016 över och ett nytt år har börjat. Som vanligt tycker jag att det har gått lite för fort. Känns inte som om jag hann med allt det som jag hade velat göra.
 
Nåväl, det finns ingen anledning att gråta över spilld mjölk så att säga.  Du minns kanske att jag satte upp några mål för 2016? Lyckades jag nå dem?
 
 
 
 
  • Jag ska bli klar med novellsamlingen Alla dessa känslor
    Nej, jag lyckades inte bli klar med min novellsamling. Men nu är det inte mycket kvar! Bara några noveller kvar att skriva, sedan ska jag gå igenom andra och justera dem lite. Kanske kan jag hinna det här året?

  • Jag ska skriva klart romanen Besatt
    Romanen är jag långt ifrån klar med. Tror att jag knappt har skrivit något under 2016. Förhoppningsvis kan jag få lite mer tid till det under 2017. Jag ska göra mitt bästa.

  • Jag ska skicka in minst två noveller till Hemmets Veckotidning (och förhoppningsvis få dem sålda)
    Det här målet lyckades jag faktiskt med! Jag skickade in tre noveller, plus ett bidrag till deras tävling. :-)
 
Aja, ett avklarat mål är bättre än inga alls. Inför 2017 har jag inte satt upp några mål. Det kommer ändå hända en del det här året, så det blir tillräckligt händelserikt ändå.
mål