Böckerna finns nu till försäljning!

På hemsidan har jag lagt upp köpinformation av böckerna Att slukas av mörker och Över en höstfika. Nu har jag valt att också lägga ut böckerna till försäljning via funktionen Bloppis här på Blogg.se.
 
Hittills finns annonsen för Över en höstfika upplagd och du hittar den här:
 


Om du är intresserad av att köpa någon av böckerna, är det bara att mailja till mig ([email protected]) samt ange ditt namn, vilken/vilka böcker du vill köpa, hur många exemplar, om du vill ha boken/böckerna signerad/signerade samt din postadress. Jag kommer då maila dig information om till vilket konto pengarna ska föras över. Så snart pengarna har kommit in på kontot kommer jag att skicka boken/böckerna till dig. :-)
 
Av någon anledning tycks annonsen publiceras två gånger i inlägget. Jag har försökt få bort den extra annonsen, men har inte lyckats.
Att slukas av mörker - Över en höstfika