Om något ska bli gjort, får man ta saken i egna händer!

Nu har jag äntligen tagit tag i saken och påbörjat kapitel två av Besatt. Jag har mått dåligt under en tid och under denna tid har dessvärre skrivandet fått stå tillbaka. Men nu är det vår och jag har fått nya krafter till att kämpa mig tillbaka till mitt gamla jag igen! Första steget är att skriva Besatt - berättelsen om han som blir "fascinerad" av henne. Kanske klassiskt och förutsägbart, men jag ska ändå ge berättelsen ett försök. Den har legat och grott så himla länge i mig och jag tror att det kan bli något bra.
 
 
 
Om den sedan kommer bli redo för att ges ut är en annan sak. Jag tar en sak i taget. I och med att jag faktiskt brottas med min ständiga följeslagare prestationsångesten när jag skriver, har jag bestämt mig för att koppla bort alla tankar på vad som ska hända när berättelsen väl är klar. Det får jag ta då, när det väl är klart. Jag skriver för att jag tycker (eller åtminstone tyckte) att det är roligt. Jag har inga planer på att bli "berömd", även om det är kul (och läskigt) om andra läser det jag skriver.