Intresserad av att köpa "Över en höstfika"?

Alla författare som deltar i novellsamlingen Över en höstfika kommer ha möjlighet att få köpa novellantologin till självkostnadspris plus frakt. Förlaget vill ha besked senast den 15 maj hur många exemplar som man vill köpa.
 
Jag undrar därför om du är intresserad av att köpa den här boken av mig? Tyvärr kan jag idag inte säga ett exakt pris, eftersom jag ännu inte vet vad frakten kommer gå på, men den kommer kosta mellan 100 kr och 170 kr (inklusive frakt). Enligt förlaget kommer boken kosta cirka 180 kr i butik. Så snart jag har fått veta fraktkostnaden, kommer jag att räkna ut vilket pris jag själv kommer ta och sedan ange det här på bloggen så du vet.
 
Om du är intresserad av att köpa boken, har du till den 10 maj på dig att meddela mig det genom att maila till mig ([email protected]). I mailet ska du ange namn, adress samt hur många exemplar du är intresserad av att köpa. Jag kommer sedan återkomma till dig med betalningsinformation.
Över en höstfika