När livet tar en oväntad vändning

I höstas skrev jag ju att jag skickade in ett bidrag till Ariton Förlags novellantologi Över en fika. Min novell Det är ditt val blev inte utvald till att vara med, men däremot ville de samla alla noveller som inte kom med, i en e-bok. De skulle återkomma om detta under hösten.
 
Jag hörde inte av förlaget i höstas, men däremot fick jag ett mail nu i januari där jag fick förklarat för mig att de nu ändrat planerna lite. Jag vet inte om de har släppt tanken på e-bok, men nu vill de i alla fall göra en tryckt uppföljare till Över en fika. Denna uppföljare ska få heta Över en höstfika och de vill ha med min novell Det är ditt val! :-D Så himla spännande! Alla författare som deltar ska anordna ett fikaevent i sin hemstad. Jag ska få mer information från förlaget så snart de fått svar från alla de kontaktat.
 
Ja, nu känner jag mig allt lite stolt. :-) och nervös! Om du är intresserad av att läsa Över en fika, finns den att köpa på Adlibris och Bokus.
Ariton förlag - Över en fika - Över en höstfika