"Alla dessa känslor" är nu borttagen

Eftersom jag inte har tid att uppdatera novellsamlingen Alla dessa känslor på Kapitel1, har jag valt att istället ta bort den. En annan anledning till borttagandet var att det inte var särskilt många som läste novellsamlingen ändå.
 
Jag kommer att justera den en smula genom att skriva om vissa noveller och byta ut andra. Som den ser ut idag är novellsamlingen ganska svag och ojämn. Mina testläsare har heller inte haft tid att läsa den och ge mig feedback. Men det gör inget. Jag ska försöka ta nya tag så snart jag kan. Just nu är det mycket som far runt i huvudet - det är ganska mycket som jag vill göra.
 
 
 
En av dessa funderingar är om jag ska ge Vänd andra kinden till ett nytt försök, fast på ett nytt sätt. Som den ser ut nu (innan jag tog en paus), utspelar den sig i Malmö, men i ett fiktivt bostadsområde. Jag funderar på om jag ska skippa det fiktiva och istället ta ett område som verkligen existerar. Eventuellt kommer jag byta namn på min huvudkaraktär Jennifer. Jag skulle vilja ha samma namn som karaktären i min och Hanans roman Att slukas av mörker, men det känns inte rätt även om just det namnet ligger mig varmt om hjärtat.
 
Det är som sagt ganska mycket att fundera kring just nu. Vad jag behöver göra är att ta en sak i taget. Men det är svårt - just nu har jag minst en miljon idéer som bråkar om uppmärksamhet.
 
Blir det så här för dig också? Hur gör du då?
Alla dessa känslor - Att slukas av mörker - Vänd andra kinden till - skriva