Resultatet av den här omgången av Månadens novell

Tja, vad ska man säga. Det gick väl inte jättebra för min lilla novell rent poängsmässigt. Jag fick en röst under tävlingen, vilket gav den tre poäng. Fast jag har fått fina kommentarer från andra medlemmar på Kapitel1 som jag kommer ta till mig. De verkade tycka att jag ska göra något längre projekt av Om "om" inte fanns. Det kanske jag gör. :-) Fast inte just nu.
 
Jag är faktiskt inte ledsen över att jag endast fick en röst. Dels för att en röst alltid är trevligare än ingen röst, dels för att mitt syfte inte var att vinna, utan få en anledning att försöka komma igång med mitt skrivande - vilket jag också har gjort! Just nu håller jag på att ordna med en grej, vilket du kommer få läsa om här inom en snart framtid. För ovanlighetens skull känner jag mig lite extra taggad. :-) Det här kan nog bli bra. Känns som om jag har flera bollar - skrivande bollar - i luften och ännu fler på planeringsstadiet. För att sammanfatta det med ett ord: spännande! :-D