Renovering

Du som har besökt hemsidan, har förmodligen märkt en del skillnader som ägde rum för ett tag sedan. Först och främst har headern bytts ut. Dock är den nya bilden inte min egen, utan jag hittade den här. Jag ska försöka fixa till en egen när det finns tid till det.
 
Den största förändringen har skett på novellsidan. Tidigare samlade jag novellerna (hittills två) på en och samma sida. Det har inneburit att man har fått scrolla sig upp och ned när man har velat läsa de olika novellerna. Nu har jag i alla fall hittat ett smidigare sätt.
 
Jag var ju inte så förtjust i att använda hemsidans bloggfunktion eftersom jag tyckte att det var jobbigt att hitta bland inläggen. Fast nu kommer bloggfunktionen till användning, eftersom jag numera använder den till novellerna. Det innebär att varje novell får "ett eget inlägg" och under fliken Noveller samlar jag länkarna till var och en av novellerna.
 
Har du några egna synpunkter på min hemsida?