Johannes Winger-Lang

Åh, första gången jag ser tjejen som jag lärde känna ute på Spelbrädet! Hehe kul. Och, jag trodde Turban var det givna uttalet och därför försökte komma på hur det "egentligen" var. Kul att jag hade rätt från början! :D

Svar: Hoppas att jag inte skrämde bort dig. ;-) Vad glad jag blir av att höra att du visste hur det uttalas, för det är faktiskt inte många som uttalar det rätt. Fast när man säger att det uttalas precis som huvudbonaden, brukar de säga "Jaså?" eller "Jaha ...". Därför ville jag redan från början klargöra hur det ska uttalas. :-)
Jessica Berggren Turban

Katten Jones

Jag visste det! Blev lite nervös när du sa att folk inte brukar veta hur det ska uttalas. För mig var det så självklart, allt annat är ju bara att göra det svårt för sig tycker jag.

Svar: Jag vet! Jag fattar inte varför nästan ingen vet hur det ska uttalas. Men så fort man nämner att det är samma uttal som huvudbonaden verkar alla känna till det uttalet ... Vad bra att du visste hur det uttalades. ;-)
Jessica Berggren Turban