Ny novell att läsa

Nu kan man läsa novellen I hate myself for loving youhemsidan. Originalnovellen skrev jag under 2006 och 2010 deltog jag i DuoDitos skrivtävling Mitt liv med den novellen. Om jag inte minns fel redigerade jag den en smula, fast om det är den redigerade versionen som finns på hemsidan under Noveller eller om det är originalversionen kan jag inte svara på. Har inte haft tid eller ork att sitta och jämföra dem.
 
Hur som helst, med den novellen blev jag en av tio finalister i tävlingen! Jag som i vanliga fall inte brukar ha någon tur blev extremt glad över denna placering. Dock hade jag ingen möjlighet att kunna använda vinsten (rabatt när man deltog i deras skrivkurs), men det gjorde inget. Jag var fullkomligt nöjd med min placering!
 
Jag har ännu inte hunnit läsa in novellen, men så snart jag har gjort det kommer jag att uppdatera med ljudfilen. :-)