Blogg-funktion på n.nu

Tänkte precis fixa lite med min hemsida och upptäckte att det nu finns en bloggfunktion. Med andra ord behöver jag inte ha en extern för att få den bloggfunktion som jag från början var ute efter - att man kan skriva inlägg och inte bara uppdatera samma sida.
 
Därför sitter jag nu och funderar på om jag ska ha bloggen på hemsidan istället. Det finns tre alternativ att välja bland. Ett alternativ är där man får se inläggets rubrik, samt lite av texten i inlägget. För att läsa hela inlägget måste man klicka på en länk och genom detta alternativ visas de senaste tjugo inläggen. Med alternativ två visas hela inlägget och då visas de senaste trettio inläggen. Genom det sista alternativet visas endast länkarna till inläggen, så man måste klicka sig vidare om man vill läsa inlägget. Då visas samtliga inlägg.
 
 
Det är tråkigt med en bloggsida där man möts av en massa länkar och att man måste klicka sig vidare för att få läsa inlägget. Samtidigt ställer jag mig tvekande till det där med att endast de tjugo eller trettio senaste inläggen visas. Hur blir det då med de äldre inläggen? Kommer det finnas någon form av arkivfunktion som gör att läsaren fortfarande har möjlighet att läsa dem?
 
Jag ska kanske göra ett litet test och ha en blogg på hemsidan parallellt med den här bloggen - bara för att se hur det fungerar om man har fler än tjugo eller trettio inlägg. Dock kommer båda bloggarnas innehåll i inläggen vara identiska, så du missar inget om du följer antingen den ena eller andra bloggen. Ska bli spännande att se resultatet.
Hanan

Det har sina fördelar att ha bloggen på hemsidan, men då kan man inte följa den via boglovin :/

Svar: Jo, det kan man. :-) I mitt fall kommer bloggen på hemsidan ha adressen http://www.jessicaberggrenturban.n.nu/blogg . Om du skriver in den adressen på bloglovin kommer du kunna följa även den bloggen. :-)
Jessica Berggren Turban